ترند های طراحی

محبوب ترین رنگ اتاق نشیمن در سال ۲۰۲۳

محبوب ترین رنگ اتاق نشیمن در سال ۲۰۲۳. سبز، خاکستری و آبی جزء محبوب ترین رنگ اتاق نشیمن در سال ۲۰۲۳ هستند که طرفداران زیادی نیز دارند. شاید برای شما نیز جالب باشد که خاکستری محبوب در جایگاه دوم پس از رنگ سبز قرار گرفته است. این در حالی است که رنگ آبی نیز بر رنگ های کرم و سفید پیشی گرفته و جایگاه ویژه ای به دست آورده است.
اگر شما در حال انتخاب رنگ های جسورانه تر برای فضای اتاق نشیمن خود هستید نیز می توانید از سایه های روشن و غنی و همچنین برخی از رنگ های غیره منتظره نیز استفاده کنید.
انتخاب بهترین رنگ اتاق نشیمن کلاسیک یک تصمیم مهم و دشوار برای اغلب افراد است. به طور کلی رنگ سال ۲۰۲۳ ترکیبی از رنگ خاکستری و بژ با ته رنگ های قرمز ظریف است که به خوبی اتاق نشیمن را با آشپزخانه، اتاق خواب و سایر فضاها هماهنگ می کند.
در ادامه این مطلبمحبوب ترین رنگ اتاق نشیمن در سال ۲۰۲۳ را معرفی کردیم تا شما در کمترین زمان ممکن بهترین ایده ها را برای اتاق نشیمن خود طراحی و پیاده سازی کنید.

۱- خاکستری

خاکستری یک رنگ فوق العاده زیبا و همه کاره برای طراحی اتاق نشیمن است. ترکیب خاکستری با ته رنگ های سرد (آبی و دیگر خاکستری ها) پایه ایده آلی برای گسترش پالت شما ایجاد می کند. این در حالی است که ترکیب این رنگ هایی با ته رنگ گرم (سفید یا شرابی) سایه را متضاد می کند و حس و حال گرما بخشی را به فضا می بخشد.

۲- سبز

برای طراحی بهترین دکوراسیون الهام گرفته از طبیعت می توانید از رنگ سبز که جزء محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ اتاق نشیمن مدرن برای سال ۲۰۲۳ است استفاده کنید. ترکیب رنگ سبز با دکوراتیوهای چوبی، سفالی و گیاهان سبز و طبیعی، صندلی های راحتی مخملی سبز، مبلمان سبز مجلل ظاهری چشمگیر و شیک ایجاد می کند.

۳- آبی

رنگ آبی برای کسانی که تفکری عمیق و درون گرا دارند و به آرامش بیشتری نیاز دارند، توصیه می شود. رنگ آبی برای دیزاین اتاق نشمین یک طرح رنگی عالی برای تمرکز بیشتر است که مورد پسند اغلب افراد قرار می گیرد.

۴- سبز آبی

رنگ سبز آبی گرمای بیشتری را نسبت به رنگ آبی متوسط و روشن ارائه می کند. اگر شما به تزئین اتاق نشیمن با عتیقه جات دارید، می توانید از این پالت رنگی در کنار رنگ نارنجی سوخته و سایه های قرمز برجسته استفاده کنید که با چوب های سنتی مانند چوب گردو و ماهون نیز به خوبی ست می شود.

۵- مشکی

یکی از جسورانه ترین انتخاب ها برای دیزاین اتاق نشیمن، انتخاب رنگ مشکی است. در سال ۲۰۲۳ اتاق نشیمن های مشکی محبوبیت بیشتری نسبت به سفید یا کرم کلاسیک پیدا کردند.
اگر شما هم تتمایل به استفاده از رنگ مشکی برای اتاق نشیمن خود دارید، از رنگ مشکی مات، رنگی که به سمت خاکستری متمایل است یا با رنگ آبی ملایم ترکیب شده است استفاده کنید.

۶- صورتی

رنگ صورتی می تواند برای اتاق نشیمن شما جذاب به نظر برسد. البته برای اینکه جلوه ی شگفت انگیزی ایجاد کنید می توانید از مبلمان پشمی یا بافت دار و فرش طرح دار نیز استفاده کنید.

۷- سفید

رنگ سفید برای کسانی که حیوان خانگی یا کودک کم سن و سال دارند، زیاد توصیه نمی شود. این رنگ در کنار عناصر گرم مانند چوب بکر و جذاب به نظر می رسد.

 

۸- کرم

رنگ کرم کلاسیک تقریبا با هر دیزاینی مطابقت دارد. اگر به دنبال یک دیزاین کلاسیک برای اتاق نشیمن خود هستید، می توانید از این پالت رنگ استفاده کنید.

۹- بژ

گرم ترین رنگ خنثی در لیست محبوب ترین رنگ های اتاق نشیمن در سال ۲۰۲۳، رنگ بژ است. بژ یک انتخاب شگفت انگیز است که برای اتاق نشیمن های امروزی توصیه می شود.

۱۰- زرد

شادترین رنگ برای اتاق نشیمن شیک در سال ۲۰۲۳، رنگ زرد با ته رنگ سبز تازه و مرکباتی است. این رنگ در کنار مواد طبیعی مانند مبلمان چوبی، شومینه سنگی و فرش پشمی فوق العاده شیک و شاداب به نظر می رسد.

۱۱- آبی تیره

برای ایجاد فضایی شاداب و پرانرژی می توانید رنگ های آبی روشن را امحتان کنید. البته در حال حاضر اکثر افراد برای ایجاد فضایی داراماتیک و آرام تر به سراغ رنگ های تیر به ویژه آبی تیره می روند. رنگ های تیره پیشنهادی مناسب برای فضاهای دراماتیک هستند.

۱۲- نارنجی

نارنجی یکی دیگر از محبوب ترین رنگ ها در سال ۲۰۲۳ است. رنگ نارنجی چه از نوع جذاب و پرانرژی آن و چه نارنجی مایل به قرمز برای ایجاد یک سبک نوستالژیک و جسورتر توصیه می شود. برای ایجاد جزئیات ظریف تر می توانید از سایه های ملایم تری استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *